Alimentatie
Sanatate

Cum sa previi cancerul prin alimentatie sanatoasa

Mâncarea sanatoasa ajuta la prevenirea cancerului. Exista 50 de alimente care protejeaza si uneori sunt capabile sa lupte împotriva celulelor canceroase.

Ananasul – Antioxidanti bogati în vitamina C si E protejeaza celulele atacate de diverse molecule. Ananasul contine minerale valoroase, cum ar fi zincul si seleniul care inhiba dezvoltarea cancerului.

Caisele – Sunt deosebit de bogate în antioxidanti. Vitaminele din aceste fructe cresc capacitatea de reactie a pielii la razele ultraviolete cancerigene.

Usturoiul salbatic – Are sulfuri care contin substanta secundara de plante. Previne dezvoltarea cancerului.

Broccoli – E cea mai buna leguma împotriva cancerului. Are cea mai mare densitate de vitamine si minerale – vitamina C, E, beta-caroten.

Cicoarea – Contine fibre vegetale digerabile – protejeaza împotriva cancerului de colon.

Capsunile – Nu contin nici un component cancerigen.

Rodiile – Contin vitamine si minerale care pot neutraliza substantele agresive din organism.

Ceaiul verde – Previne cancerul de esofag si de stomac. Ceaiul verde contine enzime care neutralizeaza substantele cauzatoare de cancer.

Varza – Face parte din cele mai active alimente în vitamina C, beta-caroten si furnizor de acid folic. De asemenea, poate proteja împotriva cancerului de sân si cel uterin, pentru ca slabeste efectele nocive ale hormonilor estrogeni.

Grepfruitul – E bogat în vitamina C si în una dintre cele mai importante clase de pigmenti vegetali care previn cancerul.

Alunele – Contin vitamina E naturala si pastreaza celulele înainte de expunerea la razele UV. Prin acizii grasi, vitamina E este bine absorbita.

Cerealele de ovaz – Contin multi agenti anticancer: zinc, vitamina E, provitamina A. Pentru pacientii cu cancer se recomanda fulgi de ovaz cu ulei de nuci.

Brânza – Branza contine, printre altele, vitamina B12 si vitamina B6 . Prima este importanta pentru cresterea celulelor normale, iar a doua e buna pentru metabolism.

Macesele – Foarte bogate în Vitamina C, macesele intervin în inactivarea radicalilor liberi.

Heringul – Acest peste aprovizioneaza organismul deficitar in vitamina D, mai ales în timpul iernii. Lipsa vitaminei D favorizeaza dezvoltarea cancerului.

Afinele – Protejeaza vezica urinara prevenind infectiile ei. Deosebit de bogata în acid folic, vitamina C.

Zmeura – Contine substantele fotochimice care protejeaza împotriva transformarii maligne a celulelor.

Ouale de gaina – Sunt bogate în toate vitaminele si mineralele. Continutul ridicat de vitamina D si E protejeaza împotriva cancerului.

Fibrele – Mazarea, fasolea si lintele în special protejeaza împotriva cancerului de intestin. Probabilitatea unei boli poate fi redusa printr-o dieta bogata în fibre, cu pâna la 40%.

Coacazele – Foarte bogate în antioxidanti, sunt extrem de bune împotriva cancerului.

Fructul de cactus – Bogat în compusi care protejeaza împotriva degenerarii celulelor, inclusiv vitaminele C si E. Protejeaza împotriva cancerului de prostata.

Grâul – Important protector împotriva cancerului, este esential pentru sistemul imunitar.

Usturoiul – Scade tensiunea arteriala si colesterolul. Inhiba cresterea tumorilor.

Sofranul de India – Contine cucurmina, ingredient activ, care protejeaza împotriva cancerului de colon. Doza de prevenire: 1 lingurita/zi, în supe.

Cacao – Îndeparteaza posibilitatile de îmbolnavire de cancer prin substantele bioactive pe care le contine.

Pesmetii – Protejeaza împotriva cancerului de colon.

Dovleacul – E bogat în vitaminele A, C, E si D. În plus, contine o mare parte a ofertei de vitamine din gama B.

Semintele – Contin cantitati mari de acizi grasi nesaturati (Omega-3). Sunt bogate în seleniu si alte minerale.

Uleiul din porumb – Contine cea mai multa vitamina E dintre toate uleiurile.

Stevia – Combinatie de vitamina K si vitamina C, poate inhiba cresterea celulelor canceroase.

Mango – Contine foarte multa vitamina A. Intervine în inactivarea radicalilor liberi.

Morcovii – Pot compensa radiatiile ultraviolete si fumatul prin continutul foarte ridicat de beta-caroten.

Uleiul de nuci sau alune – E bogat în acizi grasi polinesaturati si bun împotriva influentelor negative de mediu, cum ar fi poluantii atmosferici care pot afecta sever organismul uman.

Papaya – Contine papaina, chymopapain – aceste enzime sunt folosite în tratamentul cancerului.

Migdalele – Proportia ridicata de seleniu le face deosebit de importante pentru prevenirea cancerului.

Cartofii – Au extrem de multe vitamine anticancer, dar le ramân în proportie maxima doar atunci când cartoful este fiert.

Fisticul – Contine vitamina A si seleniu si poate preveni, într-o anumita masura, cancerul la plamâni.

Prazul – Vitaminele si antioxidantii reduc riscul de cancer.

Alimentele probiotice – Iaurtul, chefirul, varza proaspata contribuie la rezistenta florei intestinale si inhiba patrunderea de substante straine în organism.

Pâinea de secara – Ideala în prevenirea cancerului, secara este bogata în acid phytic, acesta prevenind cresterea celulelor canceroase. Ajuta în mod deosebit la prevenirea cancerului de sân.

Varza de Bruxelles – Contine vitamina C de doua ori mai mult decât portocalele. Acopera nevoia organismului de acid folic.

Sfecla rosie – Este bogata în acid folic, contine betanina.

Catina – Un mix esential de vitamine, minerale si fitochimicale.

Susanul – Contine fitosteroli – acesti compusi secundari de plante pentru reducerea colesterolului protejeaza împotriva cancerului.

Laptele de soia – Protejeaza mai ales împotriva tumorilor ce apar la femei, datorita substantelor vegetale secundare.

Agrisele – Sunt bogate în pectina. Aceasta distruge sursa de toxine din intestine.

Spanacul – Acidul folic inhiba degenerarea celulelor.

Rosiile – Licopenul protejeaza împotriva cancerului pulmonar.

Somonul salbatic – Contine în mod semnificativ mai mult Omega-3, acizi grasi, decât somonul de crescatorie. Acesti acizi sunt esentiali în protejarea împotriva cancerului.

Varza creata – Inhiba raspândirea celulelor canceroase. Vitaminele si mineralele cresc imunitatea.

0 0 vote
Article Rating

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Articole similare

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x