vegis.ro%20
kurtmann.ro%20
bestkids.ro%20
vegis.ro%20
Idei de afaceri

Grădiniţa privată

De articoleutile - marți ianuarie 30, 2018

Creşterea eficienţei personalului din România înseamnă timp investit de către angajatul român în pregătire, în a deveni mai competent. Acest lucru înseamnă în prezent mai puţin timp investit în familie. Oamenii sunt din ce în ce mai ocupaţi. În acelaşi timp fiecare doreşte să ofere maximum familiei. Au crescut exigenţele referitoare la pregătirea copiilor odată cu accesul la informaţii.

Oamenii sunt din ce în ce mai dispuşi să plătească pentru un serviciu de educaţie de calitate, în care copilului să i se urmărească evoluţia, să fie testat şi să fie tratat individual. Acestea sunt premisele din plan social care creează în plan economic premisele dezvoltării sectorului de grădiniţe private. Serviciile de bază oferite prin intermediul unei grădiniţe private sunt educaţia, servirea mesei, pauza de somn şi transportul copiilor la şi de la domiciliu. Fiind vorba de copii, părinţii sunt preocupaţi în primul rând de condiţiile de igienă şi calitatea produselor alimentare servite copiilor. De aceea o mare parte din investiţia pentru o grădiniţă privată trebuie concentrată în amenajarea grădiniţei şi în utilarea acesteia. Nu este suficient însă să existe condiţiile, dacă nu există educatori bine pregătiţi care să aplice o metodologie modernă. O parte din investiţii trebuie să fie orientate spre achiziţia de jocuri, cărţi, etc. De asemenea colaborarea cu un psiholog care să-i testeze pe copii este o investiţie care trebuie luată în calcul.

Pentru a avea succes trebuie implementate şi strategia de promovare şi preţ. Acestea se stabilesc în funcţie de ceea ce putem oferi iniţial. Dacă oferim condiţii de excepţie ne vom adresa clasei de top (manageri, experţi contabili, ingineri IT, ingineri, medici, profesori etc.) sau unui cartier de top. Dacă investiţia nu ne permite oferirea unor servicii de top, va trebui să ne adresăm unui segment pe măsură. Acest lucru nu înseamnă că trebui să facem rabat la calitate, ci poate însemna mai puţine servicii incluse (spre exemplu, în cazul în care nu dispunem de resurse pentru a achiziţiona o maşină, nu vom oferi serviciul de transport la domiciliu al copiilor). În implementarea unei politici de preţ nu trebuie uitat că un preţ prea mic al serviciilor poate crea impresia unui serviciu de slabă calitate. De asemenea, un preţ prea ridicat trebuie să corespundă unui serviciu de calitate.

Puncte tari:

Se adresează unei nevoi foarte mari a populaţiei tinere, mai bine remunerată, deschisă spre nou şi dispusă să plătească.

Fiind o afacere în domeniul serviciilor, nivelul cheltuielilor fixe este scăzut. Investiţia cea mai mare capitalul uman este inimitabilă, ceea ce înseamnă că, cu oameni bine pregătiţi, se poate face faţă unei concurenţe mai bine “dotate” financiar.

Puncte slabe:

Afacerea nu poate fi implementată de oricine – este nevoie de pregătire pedagogică.

Oportunitati:

Programele de pregătire a formatorilor devin accesibile. Intrarea în UE schimbă mentalitatea oamenilor. Aceştia devin conştienţi că educaţia este foarte importantă, şi mai interesaţi să investească într-o educaţie de calitate pentru proprii copii.

Temeri:

Aşa cum este şi normal reglementările legale pentru deschidere unei astel de afaceri sunt stricte şi vor deveni şi mai stricte pe termen mediu.

Leave a Reply

Please Login to comment
  Subscribe  
Notify of

Articole similare